ORTODONTİ TEDAVİSİ &
ORTODONTİK TEDAVİLER

Ortodonti tedavisi normal diş yapısının olması gerektiğinden farklı, uyumsuz ve çapraşık olması durumunda bu sorunun düzeltilmesi için ağız, diş, ve yüz yapısını inceleyerek dişlerdeki bu uyumsuzlukların giderilmesi ve kişilerin hayal ettiği dişlere ve görünüme kavuşmasını sağlayan bir bilim dalıdır.

Ortodontik Tedavi Gerektiren Durumlar

Ortodontik tedaviler dişler arasında boşluk olması, dişlerde çapraşıklık olması diş dizisindeki problemler, kapanış problemleri olan hastalarda uygulanan tedavilerdir.

Uygulanacak olan ortodonti tedavisinin türüne, ortodontist tarafından hasta ile birlikte karar verilir.

Ortodontik Tedavi Türleri

Büyüme gelişme çağındaki çocuk hastalarda çeşitli yüz ve çene apareyleri problemlerin önlenmesi adına kullanılabilmektedir. Bunların dışında uygulanabilecek ortodontik tedaviler ise şeffaf plaklar ile telsiz ortodontik tedaviler,porselen ve metal diş telleri ve de dişlerin arka yüzeylerinden uygulanan lingual ortodonti tedavileridir.

ORTODONTİ TEDAVİSİ

Telsiz Ortodontik Tedaviler

Şeffaf plaklar

Uzun yıllardır kullanmakta olan diş tellerine alternatif olarak uygulanmaya başlanan şeffaf plak tedavisi (Telsiz ortodonti tedavisi) en son teknoloji yöntemler arasında yerini alıyor.
Bu yöntem ile Ortodontik tedavinizi diş teli kullanmadan yaptırmanız ve şeffaf plaklar ile istenilen estetik ve fonksiyonel sonuçları elde etmeniz artık çok kolay.

Porselen Diş Teli / Estetik diş teli

Diş telleri,dişlerin ön yüzeylerine takılan braketlerin sabitlenmesi ve bu braketlerin içerisine yerleştirilen diş telleri yardımı ile bu uyumsuz ve çapraşık durumdaki dişlerin düzeltilmesini sağlayan tedavilerdir. Porselen braketler beyaz şeffaf renkte olduğu için daha az belli olurlar ve hastalar için daha estetik sonuçlar sunarlar.

Porselen Diş Teli / Estetik Diş Teli

Metal Diş Teli

Metal diş telleri,paslanmaz çelikten yapılan parçaların sabitlenmesi ve bu braketlerin içerisine yerleştirilen diş telleri yardımı ile çapraşık ve uyumsuz dişlerin düzeltilmesini sağlayan tedavilerdir.

ORTODONTİ
Ortodontik Tedavi kapsamında hangi tedaviler uygulanır?

Ekiz Klinik doktorları olarak bizler Ortodontik Tedavilerde birçok farklı parametreyi değerlendirip bunların sonucunda kişiye özel tedavi planlaması aşamasına geçiyoruz.

Ortodonti tedavisi normal diş yapısının olması gerektiğinden farklı,uyumsuz ve çapraşık olması durumunda bu sorunun düzeltilmesi için ağız, diş, ve yüz yapısını inceleyerek dişlerdeki çapraşık diş problemlerini düzeltip, kişinin istediği dişlere ve çene yapısına kavuşmasını sağlayan bir bilim dalıdır.

Ortodonti Tedavisi sayfasını incele..

Invisalign neredeyse görünmez çıkartılabilir ve en son teknolojilerle kişiye özel olarak üretilen dijital bir ortodonti tedavi yöntemidir. Şeffaf plaklar diş tellerinin alternatifi olarak üretilmiş estetik ve kolay uygulanabilen bir tedavi şeklidir.

Görünmeyen Diş Teli sayfasını incele..

Invisalign Şeffaf plak tedavisi, klasik metal veya porselen teller kullanılmadan, 3 boyutlu yazıcılarla kişiye özel hazırlanan plaklar kullanılarak yapılan en son teknoloji ortodontik tedavidir.

Invisalign Şeffaf plak tedavisi sayfasını incele..

Dişlerinde çapraşıklık,düzensizlik olan kişiler bu problemin giderilmesini istemekle birlikte, standart bir ortodontik tedavinin gerçeği olan tellerin görüntüsünden dolayı tedavi olmaktan kaçınmaktadır.

Şeffaf Braketler sayfasını incele..

Dr. Pınar Sayın

"

dr

Pınar SAYIN

Bize ulaşın

EKİZ Clinic Vadi İstanbul | Maslak | Sarıyer Diş Kliniğimizde “Ortodonti Tedavisi” olmak veya tedavi hakkında detaylı bilgi almak için aşağıdaki Online Form üzerinden veya 0212 809 47 47 no’lu telefon numarasından bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

Çalışma saatleri: 09:00 – 19:00

Addres: Ayazağa Mah. Kemerburgaz Cd. No:10/A İç kapı no:100 34396 Vadikoru Sarıyer Istanbul

Email: info@ekizclinic.com